فروش انواع روفرشی طرح فرش دور کش

همه ما امروزه می‌دانیم که بانوان همیشه از وجود گرد و خاک در روی فرش یا کثیف کسی شدن زود هنگام فروش های خانه خود ناراحت هستند اما با پیشرفت تکنولوژی برای این موضوع چاره اندیشی شده است. با وجود روفرشی طرح فرش کمتر کسی وجود دارد که از این روفرشی ها در خانه خود نداشته باشد.

این روفرشی و فرش ابریشم طبیعی ماشینی در طرح ها و رنگهای مختلف تولید می شود تا مورد سلیقه همه مردم قرار گیرد و بانوان بیشتر سعی می کند تا از این روفرشی های زیبا نهایت استفاده را بکند.

فروش انواع روفرشی طرح فرش دور کش

کاربرد روفرشی طرح فرش ۶ متری مخمل

کاربرد روفرشی طرح فرش 6 متری مخمل روفرشی پارچه های ضخیم که مانند فرش است و به دلیل محافظت از فرش در برابر آفتاب و گرد و خاک و یا کثیف شدن فرش استفاده می شود. این روفرشی های زیبا با طراحی و نقش فرش دستباف بیشتر تهیه میشود و کارایی بسیار بالایی دارد. روفرشی ها در اندازه های مختلف مثل روفرشی ۶ متری، روفرشی ۹ متری و ۱۲ متری و بالاتر تولید می شود و انواع مختلفی مثل روفرشی دور کش، روفرشی کلاسیک و روفرشی مدرن دارد.

اولین چیزی که بانوان در خانه خود از کثیف شدن آن هراس دارد فرش خانه خود است زیرا اگر حتی لاکی کوچک روی فرش ایجاد شود به سختی قابل شستشو است و شستن کلافرد زمانبر و هزینه زیادی در بر می گیرد دارو دادن غذا دادن به بچه کوچک و یا بازی کردنش همه فعالیت های طبیعی هستند که خانم های خانه دار از آن هراس دارند.

بعضی افراد هستند که به پرز فرش حساسیت نشان میدهند برای این موضوع راه حلی وجود دارد که این افراد می‌توانند از روفرشی های ابریشمی که یکی از رو فرش های مدرن هست و از الیاف ابریشم مصنوعی درست می‌شود استفاده کنند. در مورد روفرشی کشدار هم می‌توانیم بگوییم نوع دیگری از روفرشی های مدرن است که برای اینکه نشود دور تا دور آن را کش دوزی کرده اند.

قیمت خرید روفرشی طرح فرش در بازار

قیمت خرید روفرشی طرح فرش در بازار اگر می خواهید برای خانه خود رو فرشی زیبا لطیف و با قیمت مناسب خریداری نمایید به شما توصیه می کنیم از منابع معتبر خریداری کنید چون بعضی از فروشنده ها هستند که همان نوع روفرشی را با قیمت بسیار بسیار بالاتر و با کیفیت پایینی به شما می فروشند.

برای خرید روفرشی دور کش دار شما می توانید از سایت ما هم نیز استفاده نمایید و به دلیل اینکه واسطه ای ندارد این رو فرشی ها را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب شما عرضه می کند. برای مشاوره با افراد خبره در این زمینه با شماره ای که در این سایت قرار دارد تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما