قیمت فروش روفرشی خاکستری مدرن

امروزه از روفرشی با اهداف و مقاصد گوناگون استفاده می شود، از مراقبت از فرش ابریشم طبیعی ماشینی داخل منزل گرفته تا به عنوان روفرشی پیک نیک، این محصول مورد کاربرد قرار گرفته و کارایی لازم را بروز خواهد داد؛ از همین رو می توان پی به اهمیت و ضرورت بالای روفرشی برد. اما یکی از پرفروش ترین انواع این محصول که برای شما نیز گزینه ای مناسب جهت انتخاب خواهد بود، روفرشی خاکستری مدرن که همراه با تنوعی از جنس، کیفیت و اندازه به فروش رسیده و از این رو قیمت فروش روفرشی، متفاوت خواهد بود.

قیمت فروش روفرشی خاکستری مدرن

استفاده از روفرشی خاکستری برای زمان گردش

استفاده از روفرشی خاکستری برای زمان گردش روفرشی وسیله ای است کاربردی و مفید که از آن علاوه بر پهن کردن روی فرش های خانگی، استفاده های دیگری هم به عمل می آورند، برای مثال می توان به استفاده از روفرشی برای زمان گردش و یا پیک نیک اشاره کرد که افراد از آن برای پهن کردن روی زمین بهره برده و اوقاتی را به خوشی در کنار خانواده و دوستان خود می گذارنند.
با استفاده روفرشی می توان در هر کجای طبیعت اعم از ساحل، جنگل، دشت، دمن، باغ و … نشست و از دیدن مناظر زیبا و سرسبز، نهایت لذت را برد.

اما یکی از بهترین روفرشی هایی که برای این مقصود، مناسب به نظر می رسد، روفرشی خاکستری است، چرا که به دلیل برخورداری از رنگ نسبتاً تیره، آلودگی و کثیفی را دیرتر نشان داده و لذا ظاهر نامناسبی پیدا نخواهد کرد.
در ادامه قصد داریم تا به معرفی چند مدل از روفرشی که در رنگ خاکستری موجود بوده و از قضا برای استفاده در گردش هم گزینه ای ایده آل و مناسب به نظر می رسند، بپردازیم که عبارتند از:

  1. روفرشی خاکستری دو شانل: دارای ضخامت و مقاومتی بیشتر از روفرشی مخمل بوده و طرح های زیباتری را هم به تصویر می کشد.
  2. روفرشی خاکستری مخمل: از نخ مخمل و معمولی تهیه شده و دارای کیفیت و دوام لازم می باشد.
  3. روفرشی پلی استر: دارای مرغوبیت بی نظیر و همراه با ثبات رنگ کافی نیز می باشد.
  4. مدل زرک دار: به دلیل استفاده از نخ زرک در بافت آن، چنین نامی را پیدا کرده و شباهت به روفرشی مخمل دارد.

تولیدکنندگان روفرشی خاکستری در سال جدید

تولیدکنندگان روفرشی خاکستری در سال جدید در سال جدید روفرشی های تازه ای به بازار راه یافته اند که همگی آنها حاصل تلاش و تجربه تولیدکنندگان مطرح کشورمان می باشند که با تکیه بر تخصص و فنون پیشرفته توانسته اند اقدام به تولید و ارائه انواع روفرشی مرغوب و درجه یک نمایند که قابل رقابت با محصولات برتر خارجی نیز هستند.
یکی از روفرشی هایی که در معرض تولید انبوه توسط تولیدکنندگان ایرانی قرار گرفته و اکنون می توانید آنها را همراه با برندهای نامدار و معتبر در بازار مشاهده کنید، روفرشی خاکستری است که بسیار پرفروش بوده و در این نمونه ها موجود است:

  • روفرشی خاکستری در اندازه های مختلف: اعم از روفرشی سه متری، شش، نه و دوازده متری و روفرشی دور کش دار
  • روفرشی های سالم و بی نقص: فاقد زدگی و پارگی های حتی به ظاهر جزیی
  • روفرشی های متنوع از لحاظ ظاهری: روفرشی خاکستری ساده و طرحدار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما