نمایندگی فروش روفرشی ترک طوسی در تبریز

روفرشی ترک طوسی یکی از زیبا ترین روفرشی های تولید شده است که امروزه برای استفاده در فضا های مختلف مورد توجه واقع می‌ شود. در راستای تقاضای بالا برای فرش ابریشم سالاری نمایندگی فروش این محصول در تبریز و دیگر شهرستان‌ های ایران دایر شده است.

نمایندگی فروش روفرشی ترک طوسی در تبریز

انواع روفرشی های ترک و ایرانی با بهترین کیفیت

انواع روفرشی های ترک و ایرانی با بهترین کیفیتروفرشی ها به عنوان فرشی سبک دارای کاربرد ها و نمونه های مختلفی هستند. معمولاً از پوشش روفرشی برای محافظت از فرش های گران قیمت استفاده می شود.

روفرشی ها دارای نمونه های مختلفی هستند که از جنبه های متفاوت می توانند تقسیم بندی شوند. یکی از مهم ترین تقسیم‌ بندی‌ های روفرشی ها در نمونه های ایرانی و ترکی دیده می‌ شود. رو فرشی های ایرانی همان طور که از نامشان بر می‌آید در برند ها و در نساجی های داخلی کشور تولید می‌ شوند و با نام روفرشی ایرانی به مشتریان معرفی می گردند. روفرشی های ترک نمونه محصولات تولید شده در کشور ترکیه هستند که به صورت وارداتی در کشور ایران به مشتریان عرضه می شوند.

روفرشی ها با بهترین کیفیت توسط بهترین برند ها تولید می شوند. در تولید روفرشی ها از پارچه ها و الیاف مختلفی استفاده می شود. در راستای همین موضوع در بازار نمونه های مختلفی از انواع روفرشی دیده می‌ شود. در ادامه مطلب مهم ترین تقسیم بندی روفرشی  ها را که از جنبه ساختار و الیاف مورد استفاده در تولید این محصولات انجام شده است را بیان خواهیم کرد:

  • روفرشی کلاسیک: این نوع روفرشی ها دارای ضخامت کمتری هستند و معمولاً برای مسافرت و گردش مورد استفاده واقع می شوند.
  • روفرشی های مدرن: از روفرشی های مدرن برای پوشش دهی خانه ها و دکوراسیون های مدرن استفاده می شود. در طراحی این محصولات از الیاف شانل استفاده می شود که زیبایی منحصر به فردی به آن  ها می بخشد. این نوع روفرشی ها به صورت دو طرفه مورد استفاده قرار می گیرند و اگر یک طرفه آن ها کثیف شود می توان به راحتی از طرف دیگر آن استفاده کرد.
  • روفرشی ابریشم نیکزاد: در تولید روفرشی های مدرن ابریشمی همان طور که از نام آن ها بر می آید از الیاف ابریشم مصنوعی استفاده می شود که زیبایی فوق العاده ای به آن ها می بخشد.

مزایا و معایب روفرشی ترک کشدار

همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم انواع روفرشی ترک در واقع محصولاتی هستند که به صورت وارداتی از کشور ترکیه تامین می‌ شوند و در بازار های ایران به مشتریان معرفی می گردند.

روفرشی های ترک دارای مزایا و معایب مختلفی هستند که می توان در زمینه مزایای روفرشی ترک به این موضوع اشاره کرد که این محصولات به نوعی طراحی می شوند که می توانند در روی فرش های مختلف  و بر روی پوشش دهی های مختلف مورد استفاده واقع شوند.

روفرشی های ترک معمولاً به صورت کشدار طراحی می‌ شوند و چهار طرف این روفرشی ها به صورت کشدار طراحی می‌  شود و باعث می‌ شود که بر روی فرش یا محل مورد استفاده سر نخورد.

روفرشی های ترک لطافت و درخشندگی بی‌ نظیر دارند و در راستای این موضوع استفاده از آن ها برای پوشش دهی دکوراسیون های مختلف مورد توجه واقع می شود.

یکی  دیگر از مهم ترین مزایای روفرشی های ترک کشدار می‌ توان به استقامت بالای این محصولات اشاره کرد.

در زمینه معایب روفرشی های ترک می‌ توان به قیمت بالای این محصولات اشاره نمود. روفرشی های ترک در راستای مزایا و ویژگی هایی که دارند چون به صورت وارداتی تامین می شوند دارای قیمت های بیشتری نسبت به روفرشی های ایرانی هستند.

طرح های لاکچری و طوسی روفرشی ترک در بازار

طرح های لاکچری و طوسی روفرشی ترک در بازار روفرشی های ترک به عنوان محصولی وارداتی در طرح های مختلف در بازار موجود می باشند طرح های روفرشی های ترک معمولاً به صورت طرح های لاکچری و در رنگ های طوسی دیده می‌ شود.

این نوع محصولات با دکوراسیون های مدرن می توانند هم خوانی داشته باشند و همین موضوع باعث افزایش فروش این محصولات شده است.

طرح‌ هایی که در تولید روفرشی های ترک در نظر گرفته می‌ شود به صورت طرح های عروسکی، طرح های گل دار، طرح های ماشینی دیده می شود. تمامی این طرح ها به صورت لاکچری و لوکس در نظر گرفته می‌ شوند. به عبارت ساده تر می توان گفت طرح هایی که در زمینه تولید روفرشی های ترک در نظر گرفته می‌ شود با توجه به مد روز و طراحی‌  های جدید صورت می پذیرد.

نرخ روز روفرشی ترک طوسی در بازار

روفرشی های ترک همان طور که از نامشان پیداست به صورت وارداتی در بازار ایران تامین می شوند. در راستای همین موضوع نرخ روفرشی ترک طوسی نسبت به نمونه روفرشی های ایرانی بیشتر است.

همان طور که اشاره کردیم روفرشی های ترک دارای مزایای فوق‌ العاده هستند که این مزایا در مقابل قیمت بالای این محصولات منحصر به فرد است.

روفرشی های ترک به نحوی طراحی می شوند که می توانند دارای عمر مفید بالایی باشند. عمر مفید این محصولات می تواند قیمت بالای آن ها را توجیه کند.

در طراحی روفرشی های ترک معمولاً از الیاف ابریشم مصنوعی استفاده می‌ شود. الیاف ابریشم مصنوعی از نظر نرمی و شفافیت نخ زیبایی زیادی به روفرشی تولید شده می بخشند. زیبایی روفرشی های ابریشمی باعث می‌ شود که این محصولات بتوانند با دکوراسیون های مختلف و جدید مطابقت داشته باشند.

روفرشی های ترک ابریشمی دارای ویژگی های هستند که می‌ توانند روی فرش ها قرار بگیرند و بر روی آن ها سر نخورد. در راستای این موضوع فرش های گران قیمت از آسیب‌ هایی مانند سوختن و کثیف شدن توسط آلودگی‌ های مثل آب و غذا محافظت می شوند.

روفرشی های ترک اگر با روش های اینترنتی تهیه شوند می توانند دارای قیمت مناسب باشند. استفاده از سبک خرید و فروش اینترنتی برای خرید کالا های هم چون روفرشی می تواند روی قیمت نهایی این محصولات تاثیر داشته باشد. در خرید و فروش اینترنتی مزیت های فوق العاده وجود دارد که نصیب دو طرف معامله می شود.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که در این سبک خرید و فروش دیده می‌ شود این است که واسطه ها به طور کلی حذف می شوند و محصول به صورت مستقیم و به صورت دسته اول به دست مشتری می رسد. همان طور که مطلع هستید حذف واسطه ها و رسیدن محصول به صورت دسته اول به دست مشتری روی قیمت آن نهایت تاثیر را خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما