کارخانجات تولید روفرشی شیش متری طرح دار

کارخانجات تولید روفرشی شیش متری طرح دار و روفرشی حصیری انواع مختلفی از این روفرشی را به صورت ساده و کشدار تولید و به فروش می رساند. انواع مختلفی که دارای رنگ بندی های مختلفی بوده و در جنس های متفاوتی می باشد. این محصولات را می توان در دسته بندی های مناسبی از این کارخانه های تولید به صورت عمده خریداری نمود. این کارخانه به صورت انبوهی این کالا را به صورت آنلاین سفارش را پذیرا می باشد.

کارخانجات تولید روفرشی شیش متری طرح دار

خصوصیات روفرشی شیش متری مخمل ضخیم

خصوصیات روفرشی شیش متری مخمل ضخیم از خصوصیات روفرشی مخمل ضخیم در سایز شش متری می توانیم به مواردی اشاره کنیم. این محصول دارای ابعادی استاندارد برای فرش های شش متری می باشد و می توان آن را بر روی موکت و زیر اندازهای مختلفی کشید. این روفرشی از جنس مخمل بوده و طبیعتا قیمت بالایی خواهد داشت. در هر دو طرف دارای روکش مخملی می باشد که به این ترتیب می توان از هر دو طرف آن استفاده نمود.

با توجه به اینکه هر دو طرف آن طرح مختلفی دارد باید در نظر داشت که می توان از دو رو آن برای تغیر دکوراسیون نیز استفاده کرد. این روفرشی چون ضخیم می باشد مقاومت خوبی در برابر سرمای زمین دارد و بر روی فرش های نازک بهترین گزینه می باشد. یکی دیگر از خصوصیاتی که می توان از آن یاد کرد این است که تنوع در طرح و رنگ آن زیاد می باشد و با سلیقه های متفاوتی می توان این کالا را خرید.

ضخامت بالایی که دارد می تواند در طول عمر آن نیز دخیل باشد و باعث شود بالغ بر ده سال از آن بتوان استفاده نمود. سبک است و قابلیت حمل را دارد و برای زیرانداز مسافرت مناسب می باشد. این روفرشی را می توان شست و در داخل ماشین نیز قرار داد یا به صورت دستی و لگدمال آن را شست و شو داد.

فروش فوق العاده روفرشی شیش متری جدید

فروش فوق العاده روفرشی شیش متری جدید فروش فوق العاده روفرشی ۹ متری اقبال یزد در طرح های جدیدی آغاز شده است که بانوان خوش سلیقه از این محصول بهترین خرید را می کنند. این خرید مورد استقبال خانم ها و تازه عروسان بوده و به صورت انبوهی ان را خریداری می کنند. با فروش فوق العاده می توانید با قیمت های استثنائی این کالا را بخرید.

از طریق این سایت محصولاتی را که به نمایش گذاشته شده است ببینید و در صورت پسندیده شدن این کالا را آن را سفارش دهید. ارسال در کمترین زمان ممکن، کیفیت بالا، رنگ بندی های خاص و به روز، طرح های ناب و مدرن، روکش مخملی مناسب، تار و پودی ضخیم و از همه مهمتر ضمانت در خرید از مهمترین ویژگی فروش فوق العاده می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما