خرید روفرشی کشدار مخمل ابریشم ایرانی در اندازه های مختلف با قیمت ارزان

یکی از بهترین لوازمی که در اکثر خانه های ایرانی برای محافظت از فرش استفاده می شود، فرش ابریشم طبیعی ماشینی طرح ها و مدل های بسیار متنوعی دارد و قیمت آن بر اساس ابعاد محصول، نوع الیاف بافته شده و … رنگی که دارد

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

به طور کلی هرچه ابعاد فرش کوچکتر باشد قیمت های مناسب تری را خواهد داشت که البته بافت فرش و الیاف به کار رفته در آن می تواند نقش بسزایی در تعیین قیمت داشته باشد زیرا هر چه قیمت فرش بالاتر باشد. درصد الیاف طبیعی مانند ابریشم در اگر بیشتر باشد محصول از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

در حال حاضر بسیاری از شرکت های تولیدی این محصول را تولید و عرضه می کنند که بر اساس هزینه های تولید، روش عرضه و تقاضای مشتری، آن را با نرخ های مختلف به بازار عرضه می کنند.

متداول ترین و پرفروش ترین ابعاد فرش کشی 4 متری، 6 متری، 9 متری و 12 متری می باشد.

استفاده از این محصول با توجه به مزایای فراوانی که دارد باعث شده است جایگزین مدل های قدیمی شود به گونه ای که این فرش با لچک خود بر روی فرش ها ثابت شده و از حرکت و سر خوردن آن ها بر روی فرش جلوگیری می کند.

فرش برای افرادی که از طرح فرش خود خسته شده‌اند و نمی‌توانند فرش جدیدی بخرند گزینه بسیار مناسبی است زیرا با طرح‌ها و نقش‌های متنوع برای هر سلیقه‌ای مناسب است که علاوه بر محافظت از فرش می‌تواند ظاهری شاداب و جدید را ایجاد کند. محیط.

معمولاً بسیاری از خانم های خانه دار از انواع فرش استفاده می کنند تا از فرش های گران قیمت خود در برابر آفتاب سوختگی، پاگرفتگی بیش از حد، آلودگی، کثیفی ناشی از ریختن مواد غذایی و آب محافظت کنند.

معمولا اکثر خانه ها نیمه شفاف هستند، تابش مداوم نور خورشید روی فرش به تدریج بافت فرش را از بین می برد و همچنین باعث خراب شدن رنگ آنها می شود، اما در صورت استفاده از فرش، فرش ها برای مدت طولانی تری قابل استفاده خواهند بود.

فرش انتخاب اول خانم هایی است که بچه خردسال دارند، زیرا احتمال کثیف شدن فرش توسط کودک در حین بازی و غذا خوردن وجود دارد و این فرش ها از کثیف شدن فرش و ایجاد لکه بر روی آن جلوگیری می کند.

به طور کلی اگر بتوان فرش را از نور خورشید، ضربه های متعدد پا و آلودگی ناشی از ریختن مواد غذایی و آب محافظت کرد، عمر فرش بیشتر می شود.

فرش از الیاف مختلفی مانند پلی استر، نخ ابریشم، پنبه و حتی ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود. بالاتر می رود و وقتی الیاف مصنوعی با الیاف دیگر ترکیب می شود باعث از بین رفتن حساسیت می شود و افراد می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

معمولا فرش ها آسان و سریع شسته می شوند که در برابر مواد شوینده دوام خوبی خواهند داشت و از نظر رنگ و بافت کیفیت خود را از دست نمی دهند.

فقط استفاده از فرش یک ایراد دارد و آن حساسیت بالای فرش به حرارت زیاد است که در صورت قرار دادن اجسام داغ روی آن می سوزد.

قیمت روفرشی کشدار

از آنجایی که مزایای استفاده از روکش فرش بیش از معایب آن است، بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای خرید فرش های گران قیمت از فرش کش دار استفاده کنند که قیمت مناسب تری دارد، زیرا فرش ها ارزان تر بوده و قابلیت تعویض دارند. و به راحتی با دکوراسیون منزل هماهنگ می شوند.

فرش هایی که کش دار هستند ظاهری شبیه به فرش دارند زیرا بافت آنها بسیار نرم و لطیف است و بافت ظریف آنها ابریشمی است و تا زمانی که روی آنها ننشینید تشخیص فرش از فرش بسیار دشوار است.

وزن سبک و حمل آسان فرش امکان شستشوی محصول را حتی در ماشین لباسشویی فراهم کرده است.

قیمت روفرشی کشدار

جنس روفرشی دور کش دار به گونه ای است که میزان لغزش آن ها بسیار کم است و مشاهده شد که حتی در حین جاروبرقی نیز فرش ها خیلی کم از جای خود حرکت می کنند که با کمی حرکت می توان آن ها را تمیز و مرتب کرد.

بازار خرید فرش های کش دار با توجه به مزیت های فراوان ذکر شده و طرح ها و رنگ های متنوع از رونق زیادی برخوردار بوده و توانسته با ویژگی های خاص خود رقبای فرش را از این بازار حذف کند.

افرادی که می خواهند طراحی جدیدی برای محیط خود ایجاد کنند می توانند از انواع فرش استفاده کنند و با خرید مستقیم از تولید کننده در کاهش هزینه های خود سهیم باشند.

مردم می توانند خرید خود را بدون واسطه یا از طریق واسطه و با پرداخت هزینه های اضافی انتخاب کنند. افراد باهوش قطعا خرید مستقیم و بدون واسطه را انتخاب خواهند کرد، زیرا از این طریق نه تنها مشتری در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کند. بلکه خرید خود را بدون هیچ واسطه ای به راحتی از تولید کننده با قیمت درب کارخانه انجام می دهد و همین موضوع می تواند با کوتاه شدن دست دلال ها و به صرفه شدن قیمت آن از تغییر دست کالا جلوگیری کند. ساخته شده است

اگر جزو مشتریان عمده هستید پیشنهاد می کنیم خرید خود را به صورت عمده و عمده ثبت کنید زیرا یکی دیگر از راه های کاهش قیمت این محصولات خرید عمده است که از این طریق می توانید از این فرصت استثنایی استفاده کنید. که در دسترس شماست ما می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما