شرکت عرضه کاور فرش ابریشمی

کاور فرش در طرح ها و مدل های بسیار زیبایی تولید می شود که از مواد مختلف در ساخت آن بهره گرفته شده است. شرکت عرضه کاور فرش ابریشمی انواع محصولات تولید شده را در بازار داخلی و خارجی ارائه می دهد.

شرکت عرضه کاور فرش ابریشمی

ویژگی انواع کاور فرش صادراتی

ویژگی انواع کاور فرش صادراتی

کاور فرش از جدیدترین محصولاتی است که برای نگهداری و مراقبت از فرش ها به کار می رود. انواع کاور فرش صادراتی از کیفیت بالایی تشکیل شده اند که می توان نمونه ای از آنها را در ادامه نام برد:

  • کاور فرش ساده
  • کاور فرش ابریشمی
  • کاور فرش زیپ دار
  • کاور فرش پارچه ای
  • کاور فرش نایلونی

هر کدام از این موارد دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فرد هستند که بر اساس سلیقه می توان آنها را انتخاب و استفاده نمود. کاور فرش مانند خود فرش و قالی ها از طرح های بسیار زیبایی تشکیل شده اند که بسیاری از سلیقه ها را درگیر نموده اند.

از عمده ویژگی های این محصول می توان به سازگاری آن با فرش ابریشم طبیعی ماشینی اشاره کرد که حساسیتی به وجود نمی آورد و موجب تولید و پراکندگی پرز نمی شود. کاورهای نایلونی ضد آب و ضد رطوبت هستند و در صورت ریختن هر گونه مایعی بر روی آن به راحتی پاک می شود.

با استفاده از این کاور می توان ریشه های فرش را به خوبی مراقبت نمود و از کثیف شدن و کنده شدن آنها جلوگیری کرد.

تولیدکنندگان کاور فرش ابریشمی ممتاز

تولیدکنندگان کاور فرش ابریشمی ممتاز

ایران دارای برترین تولیدکنندگان کاور فرش ابریشمی ممتاز می باشد که انواع این محصول را در تنوع بالایی از لحاظ رنگ، طرح، مدل، اندازه، جنس و … تولید می کند. خط تولید این محصول به صورت مدرن است و از دستگاه های فوق پیشرفته جهت ساخت آن بهره گرفته می شود.

در تولید انواع کاور فرش از کیفیت بسیار بالایی استفاده می شود که علاوه بر عرضه آن در بازار داخلی، در بازار بین المللی نیز ارائه می شود. کاورهای تولید شده از طرح های فرش ها الگو گرفته می شوند و موجب شده تا نظر مشتریان جلب شود و به استفاده از آنها و مراقبت از فرش های خود بپردازند.

شما می توانید جهت تهیه برندهای ممتاز این کالا و روفرشی دور کش دار با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید و به هر میزانی که تمایل دارید آن را سفارش دهید. قیمت ارزان علاوه بر کیفیت بالا برای محصولات در نظر گرفته شده است تا همگی افراد بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند.

ارسال این محصولات به تمام نقاط کشور مقدور می باشد و مشتریان نیازی به حضور در محل ندارند. شماره های زیر پل ارتباطی شما با فروشندگان می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما