فروشگاه عمده روفرشی سنتی در یزد

اگر به دنبال یک روفرشی عالی و زیبایی هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم از روفرشی سنتی خریداری کنید از این محصول برای نگهداری از فرش های زیبایی خود و همچنین جلوگیری از دیده شدن عیب و ایراد فرش از این محصول استفاده می کنند.

فروشگاه عمده روفرشی حصیری سنتی در یزد این محصول را در بسته بندی های شیک و زیبایی طراحی شده است در کیفیت فراوان و عالی که دارای قیمت بی مانند و ارزان است در سایت مخصوص خود به شکل مستقیم به فروش می رسانند.

فروشگاه عمده روفرشی سنتی در یزد

چرا انواع روفرشی سنتی سبک وزن هستند؟

چرا انواع روفرشی سنتی سبک وزن هستند؟ روفرشی یک لایه ای ضخیم که از فرش نازکتر و از پارچه ضخیم تر است. این محصول دارای طرح های عالی و زیبا یی برخوردار است که افراد از این کالا به شکل های مختلف در خانه های افراد استفاده می شود که در هر زمینه از کارایی عالی برخوردار است.

روفرشی از گونه های فراوانی برخوردار است که یکی از ارقام عالی و قدیمی آن به شکل روفرشی سنتی سبک است که ما در این مطلب می خواهیم با بیان مواردی سبک بودن این محصول را از لحاظ وزن را برای شما بیان کنیم‌.

این محصوبات که از بهترین الیاف که اکثرا الیافی طبیعی هستند تولید شده است که افراد به شکل ماهرانه آن را تولید می کنند از این رو این محصول به علت وجود الیاف مناسب و طبیعی باعث می شود از وزن کمتری برخوردار باشند که این امر سبب می شود این روفرشی نرم و لطیف و سبک باشد.

علت دیگر سبک بودن این محصول به خاطر نوع بافت این روفرشی است که با عث می شود از حجم این روفرشی کم شود و سبک تر از آب در بیاید که این ویژگی باعث می شود جابجایی آن راحت باشد و در صورت کثیف شدن افراد آن را به آسانی شستشو دهند.

قیمت عرضه مستقیم روفرشی سنتی از کارخانه

قیمت عرضه مستقیم روفرشی سنتی از کارخانه قیمت عرضه مستقیم روفرشی سنتی از کارخانه در سایت مخصوص آن به شکل مستقیم قابل مشاهده است که افراد قبل از خرید این محصول می توانند به سایت فروش آن سر بزند از کیفیت و قیمت آن دیدن کنند و با آگاهی کامل این محصول را سفارش دهند.

قیمت روفرشی ۹ متری اقبال یزد سنتی امروزه به عوامل متفاوتی از جمله: کیفیت، طرح، سایز، موارد به کار رفته در آن، شکل عرضه، شکل بسته بندی و غیره بستگی دارد که هر کدام از این موارد ذکر شده به شکلی روی افزایش این محصول تاثیر می گذارد.

بهترین و مطمئن ترین راه خرید این محصول به شکل غیر حضوری است چون افراد می توانند آن را به شکل مستقیم خریداری کنند و این محصول را در قیمت واقعی خود خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما