قیمت موکت طرح یاسمن

موکت خانگی طرح یاسمنیاسمن

جنس نخ: ۱۰۰% پلی آمید
نوع بافت: کات پایل
زیره: نمد
ریز: ۱/۱۰
عرض موکت: ۳ متر
قیمت (مترمربع) : 750,000 (ریال)

موکت خانگی طرح یاسمن

انواع مختلف موکت

اگر چه کفپوش های مدرن و متنوع برای پوشاندن کف وجود دارد اما هیچکدام برای ایجاد احساس آرامش با موکت قابل  قیاس نیستند. فرش ابریشم سالاری برای اتاق کودکان بسیار مناسب هستند و ایمنی بچه ها را تا چند سال اول زندگی فراهم می کنند. می توانید رنگ های شاد و فانتزی تری را برای اتاق کودکان انتخاب کنید و  برای بقیه اتاق ها بر حسب رنگ بندی سایر اثاثیه، طرح های هماهنگی را انتخاب کنید.

موکت هایی با پرز بلند

اگر دلتان می خواهد کف خانه نرم و راحت باشد این موکت ها را انتخاب کنید. این نکته برای افرادی که در مناطق سردسیر سکونت دارند بیشتراهمیت دارد. ضخامت برخی از موکت ها آنقدر زیاد است که از این لحاظ به فرش های ماشینی شباهت زیادی دارند. به هر حال اگر می خواهید اتاق های شما در فصل زمستان گرم و در تابستان نرم و راحت باشد، موکت هایی با پرز بلند مناسب شما هستند.

موکت های کبریتی

قدیمی ترین نسل موکت که البته هنوز هم میتوانید آنها را در میان فروشگاه های تزئینات داخلی پیدا کنید، موکت های کبریتی هستند. مهمترین ویژگی موکت های کبریتی ارزان بودن آنهاست. اگر نمی خواهید برای پوشاندن کف هزینه زیادی بپردازید، انتخاب موکت های کبریتی بهترین گزینه است. البته این موکت ها قطر کمی دارند و کمی زبر هستند، به همین دلیل چندان راحت نیستند. موکت های کبریتی، جدای از اتاق ها برای کف سالن های ورزشی، بالکن یا تراس های سقف دار هم قابل استفاده هستند.

موکت های طرح دار

موکت های طرح دار، انواع مختلفی دارند. معمولا طرح های کلاسیک یا مدرن که با نظم خاص در بافت تکرار می شوند، تنوع این گروه از موکت ها را شکل می دهند. علاوه بر استفاده این موکت ها در منزل، این گروه بهترین گزینه برای سالن های اجتماعات، لابی های بزرگ یا راهروهای طولانی در فضاهای نظیر هتل ها، آمفی تئاترها و سالن های کنفرانس هستند.

مزایای موکت ها

موکت ها برای حرارت و صدا به شکلی عایق به حساب می آیند، به همین دلیل برای محیط های سرد و پر سروصدا هم قابل استفاده هستند. با داشتن موکت کف خانه شما همیشه نرم و راحت است. از نظر رنگ و طرح بسیار متنوع هستند و با هر نوع روفرشی ابریشم نیکزاد هماهنگ هستند. موکت های یک دست با پرزهای کوتاهتر فضای اتاق را بزرگتر نشان می دهند. در گروه کفپوش های با دوام جای می گیرند. برای تمیز کردنشان لزومی ندارد که از دستمال نمدار استفاده کنید و با جاروبرقی به راحتی تمیز می شوند.

تاخوردگی موکت چگونه برطرف می شود

اگر تاخوردگی موکت خیلی زیاد نباشد، یعنی خود موکت از بین نرفته باشد می توانید با اتو تاخوردگی آن را درست کنید. برای رفع نقص ابتدا موکت را بشویید و بعد از خشک شدن پارچه ای روی آن بگذارید، آن را اتو کنید. توجه داشته باشید، حرارت مستقیم به موکت آسیب می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما