مرکز فروش روفرشی ترک دور کش دار در مشهد

روفرشی ها از جمله وسایلی می باشند که استفاده فراوانی دارند و در حقیقت از پارچه ضخیمی ساخته می شوند که برای پنهان کردن عیوب فرش یا حفظ فرش ها از پاخوردگی و نور خورشید بر روی آن ها پهن می گردند. اگر به بازار فروش روفرشی در سراسر کشور و از جمله مشهد مراجعه کنید مشاهده خواهید کرد که روفرشی ترک دور کش دار از فروش بالای برخوردار است چرا که بر روی فرش فیکس می شود و کیفیتی بالای دارد.

مرکز فروش روفرشی ترک دور کش دار در مشهد

سایز بندی روفرشی دور کش دار

سایز بندی روفرشی دور کش دارروفرشی ها جزء وسایل می باشند که بسیار مورد توجه خانم ها هستند چرا که توسط این محصول فرش های گران بهای خود را از گزند گرد و غبار، آلودگی، پاخوردگی و … حفظ می کنند.
همچنین می توانند این محصولات را با کمترین هزینه با وسایل اتاق پذیرایی، اتاق خواب و … هماهنگ کنند چرا که از طرح ها و رنگ های مختلفی برخوردار می باشند.

اما آنچه که موجب توجه بیشتر به روفرشی گردیده است کش دار بودن آنها می باشد و به همین جهت با کشیدن آن بر روی فرش حتی ریشه های فرش ابریشم سالاری را هم در بر می گیرد و دیگر هیچ کس نگران خرابی و کثیفی ریشه های فرش خود نخواهد بود.

روفرشی های دور کش دار همچنین با توجه به این که دارای کش می باشد بر روی فرش ثابت می ماند و دیگر هیچ سرخوردگی ندارد حتی به هنگام جارو زدن با جارو برقی به خوبی بر روی فرش می چسبد.

کسانی که دارای فرزند کوچک هستند به استفاده از روفرشی های دور کش دار رغبت زیادی نشان می دهند از آنجایی که بچه ها ریخت و پاش زیادی دارند و به همین جهت روفرشی های کش دار می تواند مانع کثیف کردن قالی به شمار آید.

معمولا روفرشی های دور کش دار دارای وزن مناسب و سایز استانداردی هستند و به همین جهت سطح فرش ها را به خوبی پوشش می دهند.

می توان انواع سایز بندی روفرشی دور کش دار را این طور بیان کرد:

  • روفرشی
    کش دار ۴ متری
  • روفرشی
    کش دار ۶ متری
  • روفرشی
    کش دار ۹ متری
  • روفرشی
    کش دار ۱۲ متری

مزایای روفرشی ترک ۱۲ متری

امروزه کارخانه های مختلفی در ایران به تولید روفرشی ها در اندازه های گوناگون می پردازند اما علاوه بر تولیدات داخلی شاهد واردات انواع مختلفی از این محصول به کشور نیز هستیم.
روفرشی های ترک از جمله محصولات وارداتی به کشور می باشد که  از کشور ترکیه به بازار ایران وارد شده است و از طرح ها، رنگ ها و سایزبندی های مختلفی برخوردار می باشد. از جمله سایزهای استاندارد روفرشی های ترک می توان به ۴ متری، ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری اشاره کرد.
یکی از پر استفاده ترین روفرشی ها در ابعاد ۱۲ متری است چرا که استفاده از این نوع روفرشی مزیت های زیادی به همراه دارد که برخی از مزایای روفرشی ترک ۱۲ متری را می توان این گونه شرح داد:

  • این روفرشی فرش را در مقابل نور خورشید محافظت می کند و از تغییر رنگ آن جلوگیری می نماید.
  • مانع خواب رفتگی مژه های فرش می شود و به همین جهت فرشی با سطح یکنواخت و هموار خواهید داشت.
  • مانع هر گونه لکه شدگی و کثیفی فرش می گردد و به همین جهت دیگر نیازی به تعویض و شست و شوی فرش نخواهد بود.
  • به دلیل ضخامت روفرشی ها امکان سوختگی و پارگی فرش وجود ندارد.
  • مانع ایجاد فضای شیک و زیبا محل استفاده می شود چرا که دارای طرح ها و رنگ های مختلفی می باشد و به همین جهت می توان با کمترین هزینه ای به راحتی این محصول را تهیه کرد و آن را با وسایل محل مورد نظر هماهنگ کرد.

راهنمای خرید روفرشی ترک دور کش دار

راهنمای خرید روفرشی ترک دور کش دارامروزه کارخانه های مختلفی به تولید انواع روفرشی می پردازند اما با توجه به تقاضای زیاد این محصول معمولا از کشورهای گوناگونی نظیر ترکیه نیز انواع مختلفی از روفرشی ها به ایران وارد می گردد.
یکی از پرفروش ترین مدل های این محصول روفرشی دور کش دار ترک می باشد  که توجه بسیاری از مصرف کنندگان این محصول را به خود جلب کرده است.

بنابراین می توان گفت خرید روفرشی دور کش دار ترک با توجه به مزایای زیادی که دارد انتخاب مناسبی به شمار می رود.

مشتریان می توانند با سرچ در اینترنت با ویژگی های مختلفی این روفرشی ها آشنا شوند و راهنمایی های لازم را برای خرید این محصول دریافت نمایند.

روفرشی های ترک معمولا همچون کاوری ضخیم تمام فرش را در بر می گیرد و از نفوذ هر گونه آلودگی و گرد و غبار به آن جلوگیری می نماید.

مدل روفرشی دور کش دار ترک با داشتن تنوع رنگ و طرح های فراوان و کیفیت بسیار بالا توانسته است رضایت مشتریان زیادی را بدست آورد و جایگاه ویژه ای را در بازار خرید به خود اختصاص دهد.

معمولا در ساخت روفرشی ابریشم نیکزاد از تجهیزات مدرن و بسیار پیشرفته استفاده شده است و می توان گفت مواد اولیه سازنده این روفرشی ترک دور کش دار از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد.

برخی از اصول رعایت شده در تولید روفرشی دور کشدار ترک به شرح زیر می باشد:

  • استفاده از حصیر در تولید روفرشی
  • به کارگیری نخ ابریشم در تهیه روفرشی
  • استفاده از نخ یا الیاف ویسکوز
  • تولید روفرشی با الیاف پلاستیکی
  • تولید روفرشی با نخ پلی استر

قیمت روفرشی دور کش دار وارداتی

روفرشی یکی از محصولاتی می باشد که امروزه استفاده فراوانی در بسیاری از منازل دارد و در حقیقت پارچه ضخیمی می باشد که برای حفظ فرش ها از هر گونه آلودگی مورد استفاده قرار می گیرد.
معمولا بکارگیری روفرشی ها در اتاق های پذیرایی، راه رو ها، اتاق خواب، آشپزخانه و … می باشد و می توان طرح آن را با مکان های استفاده به راحتی هماهنگ کرد.

به همین جهت کارخانه تولیدی این محصول در داخل و خارج از کشور با توجه به مصارف فراوان آن به تولید انواع روفرشی در سایزهای مختلف و طرح ها و رنگ های متنوع می پردازند.
بنابراین در تعیین قیمت روفرشی ها عوامل مختلفی اثر گذار هستند و همان طور که می دانید در بازار های ایران علاوه بر تولیدات کارخانه های ایرانی روفرشی های وارداتی نیز وجود دارد که به صورت کش دار، زری دار، خزدار و ساده می باشند.
بنابراین می توان گفت قیمت روفرشی وارداتی دور کش دار با توجه به موارد زیر تعیین می گردد:

  • استفاده از الیاف جدید کشدار
  • هزینه گمرک و واردات
  • عرضه محدود در شهرستان ها
  • تنوع طرح و رنگ
  • قیمت نخ و مواد اولیه
  • میزان واردات و تقاضا و بالا بودن نرخ مبادلاتی
  • نرخ ارز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما