روفرشی کشدار ترک در مشهد

امروزه حفاظ فرش یکی از مهم ترین دغدغه های خانم ها می باشد و یکی از مناسب ترین راه ها در این زمینه استفاده از فرش کش ترکی است و این محصول به دلیل مزایای فراوانی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است.

تولیدکنندگان زیادی در شهرهای مختلف ایران از جمله مشهد وجود دارند که این محصولات را با تنوع بالا تولید و در بازار عرضه می کنند.

استفاده از فرش و فرش ابریشم طبیعی ماشینی می تواند به شما در جلوگیری از کثیف شدن یا پوسیدگی فرش دستبافت در برابر نور و گرما کمک کند، اما فرش نیز مانند سایر اقلام مدل ها و تنوع های متفاوتی دارد که در ادامه شما را با آنها آشنا می کنیم. جهت خرید با اطلاعات بالا

هنگام خرید فرش باید به سایز آن توجه زیادی کرد اما علاوه بر اندازه باید به عواملی مانند جنس، قابلیت شستشو، شکل و ساختار، نوع بافت و غیره نیز توجه کرد.

تولیدکنندگان از الیاف مختلفی برای بافت و تولید فرش استفاده می کنند که هر کدام مزایا و معایبی دارند اما سه نوع اصلی فرش پلی استر، ابریشم و شانل هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

فرش های پلی استر از جمله فرش های پرفروشی هستند که همیشه در دسترس هستند و در تولید این محصولات از نخ پلی استر و الیاف مصنوعی استفاده می شود و یکی از مزیت های آن رنگ پذیری بالای آنهاست.

رنگ پذیری بالای این روکش ها، طرح و رنگ آنها را بسیار زیبا و چشم نواز کرده است.

یکی از مهم ترین معایب فرش های پلی استر این است که نمی توان آنها را با مواد شوینده حاوی الکل شست زیرا ممکن است رنگ و زیبایی خود را از دست بدهد و نخ های پلی استر بسیار نازک است. این امر باعث شده است که طول عمر آنها نسبت به انواع دیگر بسیار کمتر باشد.

اگر فرش شما دارای الیاف پلاستیکی باشد، به دما بسیار حساس است و اگر ظروف داغ را روی آن قرار دهید، می سوزند و عمر خود را از دست می دهند.

استفاده از فرش های پلی استر به دلیل قیمت مناسب برای کوتاه مدت بسیار مناسب است.

یکی دیگر از انواع فرش های کش دار، فرش های ابریشمی هستند که زیبایی خاصی دارند و برای بافت آن از نخ ابریشمی استفاده می شود و این فرش ها به دلیل بافت ظریف و زیبایی که دارند شبیه فرش هستند و تشخیص آن ها بسیار مشکل است. است.

یکی از ویژگی های این روکش ها ضخامت و وزن سبک آنها نسبت به سایر انواع فرش است و همین امر شستشوی آنها را بسیار آسان کرده است.

طرح و نقش به کار رفته برای این فرش ها بسیار زیبا است به همین دلیل بسیاری از افراد برای اتاق نشیمن خود فرش ابریشمی می خرند. روی فرش می لغزند و حرکت می کنند.

نوع دیگری از فرش‌های کشدار، فرش‌هایی هستند که تولیدکنندگان برای تولید آن از نخ‌های چنلی یا مخملی استفاده کرده‌اند و در کنار این نخ‌ها از نخ‌های نخی، اکریلیک، الفین و راژن نیز استفاده می‌کنند.

یکی از بهترین ویژگی های این قالی ها شباهت بسیار زیادی به فرش از نظر طرح و رنگ می باشد و این به دلیل پنبه ای و نرم بودن آن است. استفاده از پنبه برای تولید آنها باعث افزایش ضخامت و وزن آنها شده است. در نتیجه شستن و حمل آن ها نسبت به سایر فرش ها کمی دشوارتر است.

یکی از ویژگی های فرش مخمل شانل این است که قدرت جذب بالایی دارد و اگر مایعی روی آن بریزد سریع جذب می شود.

به طور کلی فرش ها از نظر ساختار و نحوه استفاده متفاوت هستند که می توان از فرش ساده، فرش کش دار، فرش یک رو و فرش دو رو نام برد.

فرش های ساده فرش هایی هستند که فقط روی فرش پهن می شوند و امکان سر خوردن روی فرش و جابجایی آن بسیار زیاد است اما فرش های کش دار به دلیل چسبیدن به فرش و اطراف فرش سر نمی خورند. در واقع کناره های این فرش از طریق کش های آن به زیر فرش متصل شده و فرش را کاملا می پوشاند.

فرش های یک رو فقط در یک قسمت از آنها طرح دارند، اما فرش های دو رو دارای طرح ها و نقش هایی در دو طرف هستند که ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند.

یکی از مزایای فرش دو رو این است که اگر یک طرف آن کثیف شد می توانید از طرف دیگر آن استفاده کنید.

هنگام خرید روفرشی دور کش دار دقت کنید که سایز فرش را درست انتخاب کنید. به طور معمول فرش در ابعاد 3، 6، 9 و 12 متری موجود است و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کرده و سپس خرید خود را انجام دهید. انجام دهید.

اگر قصد خرید عمده فرش کش دار را دارید می توانید به مجموعه ما که در این زمینه بسیار معتبر است مراجعه کنید.

مجموعه ما دارای محصولات بسیار متنوعی است که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد و همچنین از بهترین مواد اولیه برای تولید خود استفاده کرده است.

مجموعه ما توانسته است امکان خرید مستقیم را برای شما فراهم کند. در این روش خرید هیچ واسطه ای بین ما و شما وجود ندارد و همین امر باعث شده تا قیمت نهایی تا حد زیادی کاهش یابد.

شما می توانید به راحتی سفارش خود را در سایت ما ثبت کرده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید و در نتیجه یک خرید خوشایند را تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مربوطه را در سایت پر کنید تا کارشناسان ما از این طریق اقدام کنند من با شما تماس خواهم گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما