قیمت روفرشی ترک طرح فرش در بازار

روفرشی محصولی است که با نخ پلی استر تولید می شود و کاربرد زیادی در منازل دارد. طرح های متنوعی از روفرشی وارد بازار می شود که بسیار جذاب و شیک هستند. یکی از نمونه های جدید روفرشی میلاد زرین یزد است که امروزه خانم های زیادی آن را برای خانه خود خریداری می کنند. قیمت روفرشی همیشه یکسان نیست و عوامل متعددی هستند که باعث تغییر در قیمت آن ها می شوند.

قیمت روفرشی ترک طرح فرش در بازار

طرح های جدید روفرشی ترک برای دکوراسیون

طرح های جدید روفرشی ترک برای دکوراسیونامروزه، خانم ها اهمیت زیادی به دکوراسیون منزل خود می دهند و تمیز بودن فرش، پرده، مبل و … برایشان خیلی مهم است. برای همین بیشتر آن ها از روفرشی برای تمیز ماندن فرش خود استفاده می کنند تا ماندگاری فرششان بیشتر شود.

گذاشتن روفرشی بر روی فرش ها نمای جذابی به دکوراسیون می دهد و همیشه خانه هایتان تمیز خواهد بود. البته یکی از مزایای خوب استفاده از روفرشی این است که وقتی روی آن آشغال ریخته شود، به راحتی می توان آن را جمع کرد و دوباره پهن نمود، چون وزن سبکی دارد و حجم آن در مواقع جمع کردن بسیار کم است.

روفرشی هایی که تولید می شوند کیفیت های متفاوتی دارند و در جنس های متنوعی وارد بازار می شوند تا مشتری بتواند با توجه به دکوراسیون خود آن را انتخاب و بهترین کیفیت را خریداری کند.

طرح و رنگ یکی از مهم ترین عواملی است که یک مشتری در هنگام خرید روفرشی به آن توجه می کند که خوشبختانه هر ساله جدیدترین طرح ها و جنس ها به بازار عرضه می شود تا رضایت مشتریان کسب گردد و نظرشان جلب شود.

از میان جنس هایی که وجود دارد، روفرشی ترک بیشترین طرفدار را در بین روفرشی ها به خود اختصاص داده است، چون هم جنس و کیفیت آن بالاست و هم طرحش بسیار جذاب و شیک می باشد.

طرح های جدید روفرشی همیشه بازار داغی دارند و مشتریان بیشتری از آن ها استقبال می کنند، زیرا هر خریداری دوست دارد با توجه به مد روز محصول دلخواه را بدست آورد.

انواع روفرشی های وارداتی طرح فرش

برندهای روفرشی در بازار بسیار زیاد است که حتی می توان انواع نمونه های وارداتی را هم تهیه کرد. البته نمونه های وارداتی بیشتر روفرشی های ترک هستند که سال هاست وارد بازار ایران می شوند و محبوبیت خاصی هم بین مشتریان دارند.

روفرشی ها از نظر جنس، ظاهر و کیفیت دارای انواع مختلفی هستند که در زیر به چند نمونه پرفروش آن اشاره می شود.

هر یک از این روفرشی ها ویژگی ها و خصوصیات ظاهری متفاوتی دارند و در تولید آن ها جنس نخ های بکار رفته با هم فرق دارد. بطور مثال، روفرشی ابریشم از نظر ضخامت نازک است و وزنی بسیار سبک دارد.

روفرشی ترک کشدار از نمونه های پرفروش بازار است که طرفدار زیادی دارد و دارای طرح های جذاب و مشتری پسندی می باشد.

در این میان روفرشی مخمل از طرح های برجسته و شیکی برخوردار است و به هیچ وجه روی فرش یا حتی روی سرامیک لیز نمی خورد.

امروزه، بیشتر دختران جوان برای جهیزیه خود از روفرشی های ترک یا مخمل استفاده می کنند که هم شیک است و هم طرح های متنوع زیادی دارد که می توانند آن را با رنگ فرش یا دکوراسیون خود ست کنند.

روفرشی ها در متراژ گوناگونی تولید می شوند که کمترین متراژ آن ها ۳ و بیشترین آن ۱۲ متری است. این روفرشی ها در اتاق خواب، آشپزخانه، نشیمن و حتی سالن پذیرایی استفاده می شوند. زیرا، روفرشی ها با طرح های فرش وارد بازار شدند که هر بیننده ای فکر می کند واقعا خود فرش است.

لذا، شما می توانید انواع روفرشی وارداتی و جدید را با طرح های مدرن و لوکس از این مرکز فروش سفارش دهید و با قیمت های مناسبی آن را خریداری کنید.

تولید و فروش روفرشی طرح فرش با قیمت ارزان

تولید و فروش روفرشی طرح فرش با قیمت ارزانتولید روفرشی طرح فرش در ایران بسیار زیاد است و این تولید با انواع نخل های مخمل، ساده، ابریشم و پلی استر صورت می گیرد و همین امر باعث تنوع در آن ها می شود.

روفرشی با ماشین آلات پیشرفته و بروزی تولید می شود و کیفیت در آن ها همیشه بالاست که می توان سالها از آن استفاده کرد‌. رنگی که در نخ روفرشی بکار می رود کاملا ثابت است و با شست و شو کمرنگ و یا مخلوط نمی شود.

در کل روفرشی ها ویژگی های خوبی دارند که می توان آن ها را برای روی فرش، موکت یا حتی مکان های تفرحی هم استفاده کرد.

از ویژگی های منحصر به فرد انواع روفرشی شامل:

  • داشتن وزنی سبک نسبت به فرش و موکت
  • قابلیت شست و شوی آسان
  • داشتن حجم کم در هنگام تا کردن
  • دارای طرح های زیبا و جذاب
  • دارای رنگ بندی متنوع تیره و روشن
  • داشتن بافت های ریز و درشت

قیمت روفرشی ها هم متفاوت است و عواملی مثل جنس، کیفیت، ابعاد و … می تواند تاثیرات زیادی روی قیمت ها بگذارد. مثلا، روفرشی طرح فرش که تولید جدید است و فروش آن بالاست، از قیمت نسبتا گرانتری برخوردار می باشد، چون واقعا جنس اعلائی دارد.

اما، امروزه با خرید و فروش اینترنتی می توان روفرشی های طرح فرش و نمونه های دیگر را با کیفیت بالا در قیمت های مناسب و ارزانی به دست آورد.

بهترین مرکز خرید روفرشی ترک در کشور

خرید روفرشی ترک این روزها نسبت به روفرشی های قدیمی و ساده بیشتر است و مشتریان طرح های ترک را بهتر می پسندند و از کیفیت آن راضی هستند.

روفرشی های ترک ثبات رنگ بالایی دارند و یکی از مهم ترین خاصیت آن ها ضد الکتریسیته بودن است. همچنین تنوع بی نظیر آن ها باعث شده تا نظر خریداران بیشتر جلب شود.

این روفرشی ها استحکام بالایی دارند و با شست و شو چروک نمی شوند. ضخامت روفرشی های ترک کمی بیشتر است و این سبب ایستادگی بهتر آن ها می شود.

بیشتر روفرشی های ترک لبه دوزی شده می باشند و همین امر سبب ریش ریش نشدن آن ها شده و کیفیتشان را بالا می برد.

فروشگاه پیش رو بهترین مرکز خرید و فروش انواع روفرشی است که می تواند در زمینه تنوع، کیفیت و قیمت رضایت مشتریان را بدست آورد. در ضمن، همیشه برندهایی برتر و معتبر را در اختیار آن ها قرار می دهد و بهترین شرایط را در هنگام فروش در نظر می گیرد.

این مرکز امکان تحویل سفارشات عمده شما را در سراسر کشور دارد و بدون واسطه به قیمت تولید انواع روفرشی ها را به شما می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما