روفرشی کشدار ایرانی قیمت

یکی از مهم ترین معیارهایی که در خرید فرش کش ایرانی باید مورد توجه قرار گیرد، قیمت آن است، لازم است قبل از خرید، قیمت این محصول را بررسی کرده و سپس آن را با بهترین و ارزان ترین قیمت تهیه کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

روفرشی حصیری نوعی پارچه با ضخامت زیاد است که برای محافظت از فرش و پوشاندن عیوب فرش روی فرش پهن می شود. این محصول تنوع زیادی دارد و در شرایط و مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. گرفتن

طرح هایی که روی فرش چاپ یا بافته می شوند، عموما برگرفته از طرح ها و نقش های قالی یا قالیچه های سنتی هستند، اما در برخی موارد ممکن است بسته به سلیقه خریدار، طرح های مختلفی روی این محصول چاپ شود.

طبق آخرین بررسی ها به این نتیجه رسیده است که حدود 90 درصد تولید فرش در شهر یزد انجام می شود، تولید این محصول در شهر یزد از نیم قرن پیش آغاز شده و همچنان با قوت ادامه دارد.

فرش را می توان یکی از صنایع دستی اصیل و مرغوب شهر یزد نامید که به دلیل کیفیت بالا شهرت جهانی پیدا کرده و نه تنها در ایران بلکه در کل جهان مورد استقبال قرار گرفته است.

اولین فرشی که در ایران تولید شد دارای طرح پنبه ای بسیار زیبا بود که با استفاده از دستگاه ماکوی تولید شد. مهمترین وظیفه این محصول حفاظت از فرش دستباف آن زمان بود.

در گذشته برای تولید این محصول از ماشین آلات مختلفی استفاده می کردند که هر کدام یک نوع فرش با طرح و کیفیت خاصی تولید می کردند، اما امروزه از ماشین آلات باکیفیت و مدرن برای تولید استفاده می کنند که تا حد زیادی باعث شده این محصولات از نظر کیفی در سطح بالایی قرار گیرند. در یک سطح و فقط طرح و رنگ آنها متفاوت است.

روفرشی کشدار ایرانی

امروزه فرش ها تنوع زیادی دارند و هر کدام کارایی خاص خود را دارند، اما در این میان فرش کش ایرانی به دلیل زیبایی و کاربرد وسیع از محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

فرش کشسان یکی از جدیدترین نمونه های این محصول است که در چهار گوشه آن لچک های خاصی دوخته شده است، این کش ها در پشت فرش ابریشم قرار می گیرند و از تکان خوردن یا حرکت آن جلوگیری می کنند، در حالی که فرش های قدیمی فاقد این مزیت بوده و پس از جابجایی حرکت می کنند. روی آن و مشکلات زیادی ایجاد کرد.

فرش های کش دار مزایای زیادی دارند، این موضوع به نوعی باعث شده تا فروش این محصول نسبت به گذشته چندین برابر شود. در این قسمت به برخی از مزایای این محصول می پردازیم.

روفرشی کشدار ایرانی

این نمونه از فرش ها ضخامت کمتری دارد و به دلیل سبک بودن بسیار شستن آنها راحت تر است تا بتوانید با ماشین لباسشویی در منزل آنها را بشویید.

این محصول از نظر طراحی و ابعاد تنوع زیادی دارد به طوری که می توانید با هر سلیقه ای محصول مورد نیاز خود را پیدا کرده و در دکوراسیون داخلی منزل خود از آن استفاده کنید.

فرش‌هایی که در گذشته تولید می‌شد، مواد بسیار زبر و زمختی داشتند و گاهاً باعث آزردگی می‌شدند، اما امروزه این محصول از پارچه‌های نرم و لطیف درست می‌شود که باعث شده جایگاه بسیار ویژه‌ای پیدا کند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب از دیگر مزایای این محصول است که باعث محبوبیت این محصول در بین افراد مختلف شده است.

از این محصول می توان در مکان های خاصی به عنوان زیرانداز استفاده کرد، از آنجایی که بسیار سبک هستند، می توانید از زیرانداز مسافرتی به عنوان فرش در سفرهای خود استفاده کنید.

روفرشی کشدار ایرانی

قیمت روفرشی کشدار

معیارهای مختلفی در تعیین قیمت فرش کش ایرانی موثر است که دانستن این معیارها تا حدودی شما را از قیمت این محصول آگاه می کند، بنابراین در این قسمت تصمیم گرفتیم تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم. .

اولین و مهمترین چیز نوع فرش است. فرش ها ممکن است از نظر ضخامت، ابعاد، طرح و رنگ، کیفیت و عوامل دیگر با یکدیگر متفاوت باشند. بنابراین از نظر قیمت تفاوت هایی بین آن ها وجود دارد، یعنی قیمت فرش های ابریشمی نسبت به فرش های فابریک و نخی بسیار گران تر است.

از نظر ابعاد، هر چه ابعاد فرش ها بزرگتر باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

کیفیت روفرشی ۹ متری اقبال یزد یکی دیگر از عواملی است که می تواند به طور مستقیم بر قیمت گذاری آن تاثیر بگذارد، فرش ها ممکن است به صورت درجه یک، درجه دو یا درجه سه تولید شوند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

گروه بندی فرش ها با توجه به عوامل مختلفی از جمله جنس، ابعاد یا طرح آن ها انجام می شود، بنابراین تصمیم گرفتیم در این قسمت چند نمونه از این محصول را به شما معرفی کنیم.

قیمت روفرشی کشدار

فرش ابریشم: یکی از فرش های گران قیمت و پرطرفدار محسوب می شود که به دلیل ظاهر زیبا و منحصر به فردش توانسته فروش بالایی را به دست آورد. از ویژگی های این محصول می توان به سبکی، وزن سبک و قابلیت شستشوی آسان آن اشاره کرد. این است که به دلیل جنسیت از فرش می لغزد.

فرش های مخملی: از جمله محصولات زیبا و پرکاربردی هستند که با استفاده از نخ های معمولی و نخ های مخمل در کنار هم تولید می شوند. در مقایسه با ابریشم ضخامت و وزن بالاتری دارند اما امکان لغزش آنها کمتر است.

فرش مخمل ابریشم: نوعی فرش است که از ترکیب دو فرش فوق تولید می شود و برخی از ویژگی های هر نمونه را دارد و دارای طرح های متنوع و زیبایی است.

اگر می خواهید انواع فرش ایرانی را بشناسید و اطلاعات بیشتری کسب کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا حتی اگر قصد خرید دارید، پیشنهاد می کنم به سایت ما مراجعه کنید و به راحتی اطلاعات کسب کنید و سفارشات خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما